2017年7月24日 星期一

融創配股金額小 低開高走機會大

馬後炮嘅話,融創(1918)股價由今日盤中高位亦即是歷史高位$21.40 pull back 成6%極有可能係已經有人聞到啲咩味道。

收市後嘅消息係根據銷售文件,融創先舊後新配股集資最多42億港紙,每股做價$18.33-19.10,較今日收市價$20.1折讓5.0-8.8%。

今次配股比較搞嘢嘅係集資金額偏細,相對上個禮拜收購萬達13個文旅項目91%股權所需要嘅400幾億人仔杯水車薪,會唔會係有投資者好想成為融創股東,所以斌哥係咁易批啲股俾佢哋呢?

點都好,新股佔融創existing share capital 唔夠6%,所以對EPS稀釋有限。聽日嘅股價走勢,我覺得低開跟住走高嘅可能性比較大,跌穿配股範圍下限嘅機會基本上好微。

融創依家係組合入邊倉位最重嘅股份,聽日伺機進一步加倉。

沒有留言:

張貼留言

你巧勁啊

問題並不在於原意、初心是不是好,也不在於某一具體條款對行業內不同公司的影響,而是對於A4治國的擔憂甚或恐懼。 不能自己是個錘子,看到什麼都是釘子。經濟都什麼樣了,還要監管這個規範那個。更要命的是,整頓監管思路太直接太幼稚。哦,把房價弄下來,把教培打掉,然後也不讓玩遊戲,那麼大家都...