2017年7月29日 星期六

連升幾時斷纜 精選個股王道

係唔係要保守啲,打返啲防守,已經成為過去幾個月一去到月底必問自己嘅問題,今個月也不例外。

恒指已經連升七個月,累計升差唔多五千點或者兩成三,會唔會連升八個月?8月尾咪知囉。重要嘅唔係估唔估到會唔會連升八個月,而係操作同心態上點樣去應對。

我自己嘅應對方法係唔會去做對沖(因為好多時係倒錢落咸水海),而係揸比較高比例嘅現金。過去兩三個月自己組合現金比例好少低過兩成,有時甚至去到三成。咁咪好嘥?表面睇是,如果全倉持貨嘅話回報會更加好,但咁樣會增加自己嘅心理壓力,做唔到應對自如。夜晚訓覺訓得安穩,保持良好作戰狀態,其實都係投資重要一環。

彌补方法是精選個股,只要你重倉嘅股票能夠跑贏大市,就可以解決現金水平偏高嘅問題。幸運的是,重倉股騰訊(0700)舜宇(2382)融創(1918)奧園(3883)吉利(0175)最近幾個月都有唔錯表現。

下個禮拜開始進入中期業績期,又到火眼金睛時刻,去蕪存菁是指定動作。之前講過,心態保守和操作進取其實並無矛盾之處,搶攻之餘隨時準備策略性撤退。

下個禮拜組合持有倉位較重股票公佈業績主要是星期一信義玻璃(0868)。信義7月20日創52週新高8.42,ytd升兩成六,只是麻麻(平常年份嘅話其實好好,沒有對比就沒有傷害),中期業績如果唔係太過搶眼,會酌量減啲。

2 則留言:

  1. 心態保守又可操作進取👍我炒買個倉已經滿倉了 但收息倉重有約50%現金
    嘉毓如果有股票你是長線睇好但預期牛市玩完 你會全面清倉嗎?定會保留一部分持股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常不會,除非到了很極端的市況,目前肯定不是。

      刪除

你巧勁啊

問題並不在於原意、初心是不是好,也不在於某一具體條款對行業內不同公司的影響,而是對於A4治國的擔憂甚或恐懼。 不能自己是個錘子,看到什麼都是釘子。經濟都什麼樣了,還要監管這個規範那個。更要命的是,整頓監管思路太直接太幼稚。哦,把房價弄下來,把教培打掉,然後也不讓玩遊戲,那麼大家都...