2017年7月12日 星期三

舜宇創新高 投資講耐性

舜宇(2382)今朝創歷新高75.6,今年至今升127%,拉長到三年睇嘅話升咗六七倍。不是沒有好的股票,而是長相廝守太難。

今年對組合貢獻最大嘅四隻股票係騰訊(0700),吉利(0175),融創(1918)和舜宇,其中吉利和舜宇都出現太早沽清嘅情況。吉利13-16元分段沽清,後來17.5補回一小部分;舜宇50幾蚊全部賣曬,然後貴咗十幾蚊60幾買番。如果坐定定今年嘅回報會更加好。

下半年凈低時間點樣進一步修煉自己坐貨嘅定力係一個重要任務,基礎當然係對坐嘅貨有充分瞭解,從而建立信心,其次係訓練定力。自己性格其中一個缺陷係缺乏耐心,江山易改本性難移,要係培養耐性上面狠下功夫。

講番舜宇,依家57倍歷史市盈率,但係係盈利仍然高速增長情況之下最多可以講係唔平但就唔係貴,儘量坐耐啲至少等佢中期業績出返再做評估。市值過了800億,繼續向藍籌目標邁進。

2 則留言:

  1. 恭喜,嘉毓! 最近才知這個blog,一口氣把過去一年的貼文看完,獲益良多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記錄零碎的所思所想,獲益良多肯定是謬贊。

      刪除

你巧勁啊

問題並不在於原意、初心是不是好,也不在於某一具體條款對行業內不同公司的影響,而是對於A4治國的擔憂甚或恐懼。 不能自己是個錘子,看到什麼都是釘子。經濟都什麼樣了,還要監管這個規範那個。更要命的是,整頓監管思路太直接太幼稚。哦,把房價弄下來,把教培打掉,然後也不讓玩遊戲,那麼大家都...