2017年7月19日 星期三

舜宇兩天兩成四 計數買貨無走雞

舜宇(2382)出盈喜前市場consensus係估今年全年大概賺21億,上半年賺8億,但係佢一盈喜即刻將上半年盈利推高到至少10億,呢個同市場原先估計有25%分別。

盈喜之後市場嘅平均預測已經好快提高到26-28億,以舜宇兩日狂升兩成四之後嘅一千億港錢市值計,大概trade緊今年32倍市盈率,都係唔貴。如果roll over到2018-2019年,以中銀國際為例,預測賺39億同埋49億,預測市盈率就進一步下跌到23同18倍。

舜宇每個月都會公佈旗下產品出貨數字,包括手機鏡頭、手機鏡頭模組和車載鏡頭等等,實際盈利比市場預測高出咁多說明好大機會係毛利率嘅提升。呢個係powerful嘅組合,revenue+margin雙提升。

宜家要做嘅係克服不願意追高的心態,可能你會覺得點解兩日前七十四五蚊我唔買依加90幾先追,咁咪好唔抵。買股票永遠係向前唔係睇後,唔使即時睇得麥格理咁高140,但係紅底股應該冇走雞。

題外話一句,麥格理升舜宇目標去到140,應該會引起唔少人關於UBS當年睇神華101嘅記憶,只可以講,今時唔同往日,唔可以引喻失義。

沒有留言:

張貼留言

你巧勁啊

問題並不在於原意、初心是不是好,也不在於某一具體條款對行業內不同公司的影響,而是對於A4治國的擔憂甚或恐懼。 不能自己是個錘子,看到什麼都是釘子。經濟都什麼樣了,還要監管這個規範那個。更要命的是,整頓監管思路太直接太幼稚。哦,把房價弄下來,把教培打掉,然後也不讓玩遊戲,那麼大家都...