2017年6月9日 星期五

騰訊單天保至尊 獨醒從來是毒藥

企鵝(0700.HK)在隔夜爸爸大升一成三帶動下週五再創歷史新高,市值達到2.67萬億港元。這是個什麼概念呢?這意味著騰訊一隻股票佔港股總市值的9.3%,剩下的90.7%由1739只股票組成。

幾點啟示:

港股高處未算高,雖然已經連升五個月,但是騰訊容乜易去到三百,炒埋無乜升過嘅中移動,落後嘅譬如啱啱創咗52週低嘅中海油,所以結論係你唔買唔緊要,千其唔好走去做淡。眾人皆醉我獨醒從來都票房毒藥。

以前講小即是美現在大才是美,見你做得唔錯有潛力嘅嘛買起你囉,攞幾十一百甚至幾百億依家對騰訊來講濕濕碎,你根本冇機會可以成長為一間去挑戰佢至尊地位嘅公司。

對投資者嚟講,你打唔過佢嘅,加入佢,就係咁簡單。大衛挑戰歌莉婭,可能一萬次先贏一次,你估你有咁好彩嗎?


沒有留言:

張貼留言

你巧勁啊

問題並不在於原意、初心是不是好,也不在於某一具體條款對行業內不同公司的影響,而是對於A4治國的擔憂甚或恐懼。 不能自己是個錘子,看到什麼都是釘子。經濟都什麼樣了,還要監管這個規範那個。更要命的是,整頓監管思路太直接太幼稚。哦,把房價弄下來,把教培打掉,然後也不讓玩遊戲,那麼大家都...