2017年6月23日 星期五

市況冷靜兩睇 多看少動為主

昨日市況發展,以萬達、復星(0656)嘅江湖地位出現閃崩,市場反應算係好冷靜。一幣永遠兩面,咁冷靜可以係市底好,亦都可以係缺乏戒心。臨近半年結,加埋個市係由一月一條龍升到六月,唔排除有人計數離場,因此都係保守一點好。

自己組合都仲係揸差唔多一半現金,呢段時間冇乜大動作,觀察為主,如果市況發展真係向下就準備擇肥而噬。買什麼就來來去去都係嗰果幾隻。天王騰訊(0700)自不待言,等六月銷售係唔係爆seed嘅融創(1918),吉利(0175)如果有機會返番接近14蚊,逢低吸納的舜宇(2382),主力打防守嘅佐丹奴(0709)等等。金隅(2009)和禹州(1628)則是近日短炒甚至即日鮮嘅恩物。

佐丹奴言必行,昨日隨即展開回購。
昨日下了一注基本注路勁(1098),近日新聞多多,包括分拆公路業務上市。冇計過數,今日試下計過條數。

沒有留言:

張貼留言

你巧勁啊

問題並不在於原意、初心是不是好,也不在於某一具體條款對行業內不同公司的影響,而是對於A4治國的擔憂甚或恐懼。 不能自己是個錘子,看到什麼都是釘子。經濟都什麼樣了,還要監管這個規範那個。更要命的是,整頓監管思路太直接太幼稚。哦,把房價弄下來,把教培打掉,然後也不讓玩遊戲,那麼大家都...