2017年2月21日 星期二

開始調整

短線應該開始調整, 至於調整幾耐幾深或是已經見頂就見步行步。

調整其實有跡可尋。首先嗰市已經非常超買,有啲股票year to date嘅升幅已經頗誇張,譬如吉利汽車(0175.HK)同埋舜宇光學(2382.HK)唔夠兩個月升咗差唔多50個percent,業績再點樣好都應該喺股價度反應咗唔少。

其次,業績期拉開序幕,而已經公佈咗業績嘅藍籌東亞銀行(0023.HK)、聯想(0992.HK)同埋匯豐(0005.HK)以及非藍籌例如中芯(0981.HK)嘅業績都強差人意,可能預示咗今期嘅業績都唔可以太過樂觀,亦都加大咗調整嘅壓力。

第三,最近亦都有啲公司股東開動抽水機,例如俄鋁(0486.HK)同埋高偉電子(1415.HK),呢啲通常是調整的前奏。

面對調整一定要保持靈活性,通常我嘅做法簡單啲,就係保持比較高嘅現金水平。支持位又唔使太複雜嘅,望一望23800先,跟住再睇23500。 至於做淡咁嘅高難度動作,去到極亦都係大大聲細細注,咁高難度動作通常不做為妙。

沒有留言:

張貼留言

你巧勁啊

問題並不在於原意、初心是不是好,也不在於某一具體條款對行業內不同公司的影響,而是對於A4治國的擔憂甚或恐懼。 不能自己是個錘子,看到什麼都是釘子。經濟都什麼樣了,還要監管這個規範那個。更要命的是,整頓監管思路太直接太幼稚。哦,把房價弄下來,把教培打掉,然後也不讓玩遊戲,那麼大家都...